Lite har det blivit sytt.....

Ibland vill man ha ett visst broderi, idag tex. Ville jag ha ett broderi på en diskborste...... Men hittade inget efter att både letat bland mina broderier och gjort en efterlysning hos mina broderivänner. Så det blev att stygnsätta en en diskborste efter en bild jag hittade på nätet.


Broderiet klart med en passande text.

Jag har sytt ett pajformsunderlägg, när pajen är färdiggräddad ställer man pajformen (pajform i glas) med den nygräddade pajen på underlägget "öronen" använder man så att man inte bränner fingrarna😄
Det enfärgade tyget är grönt men ser ut att vara brunt på bilden.
Sen när man ätits upp pajen vet man vad som ska göras DISKA😄😄😄

 Baksidan/undersidan på pajformsunderlägg underlägget.


Bordstablett

Det blev även en bordstablett till sambon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0