STOR BAG

 
När man ska på broderiträffar så är det en hel del saker som ska med...........
Tråd, saxar, broderiramar, mellanlägg, tyger m.m.
 
För ett tag sedan sydde jag en väska i jeanstyg, en del av jeanslapparna broderade jag på.
Hittade bilderna i kameran. Bilder som jag glömt bort att jag hade.
 
Tyvärr går det inte att ändra bilden så den blir i rätt läge....
har gjort det flera ggr men när jag lägger in den på bloggen så ändrar den igen.
VRID PÅ HUVUDET !!! :)
 
Insidan/foder
Stor ficka med dragkedja
 
En ficka för mobilen och en ficka med nyckelband till nycklarna.
 
Alltid bra med fickor i väskan :))
 
 
 
Några broderier
 
Ett roligt och passande tyg som jag fått av en Broder/sy vän kom väl till pass på utsidan av väskan. En stor ficka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Tänk vad man kan glömma bort :D Snygg och praktisk väska här du sytt så klart! Undrar lite hur du hinner med allt?
Kram

2013-04-10 @ 22:45:19
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.se
Postat av: Lotta Öhlén

Kanon väska :)
Fickor i väskan kan man aldrig få för många av , ljuvligt foder :)

Ha de så gptt :)

2013-06-13 @ 07:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0