Ketchupeffekt.............

Först så kommer inget, sen kommer massor på en gång :)
 
Broderade disktrasor har det blivit en hel del av......
Tomte från EL
 
Gratis broderi från Sysidan (om jag inte minns fel)
 
Broderad text från Urban Threads
 
Älgar från EL
 
Broderi som jag komponerat ihop....... fonten är förminskad kraftigt för att få plats med texten stygnen  blev för täta ska försöka få till det oxå ;) fåret kommer från Heart String Embroidery (omgjort).
 
Nallen kommer från Ann The Gran.
 
Broderi från Urban Treads
 
Kökshanddukar i linne
 Tomte från EL
 
 
En Dala häst
 
Broderiet kommer från OPW
 
 Även det här kommer från OPW
 
På den senaste "broderiträffen" blev det en bakduk broderad, broderierna kommer från HQ
 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Oj vad mycket fint du gjort!

2012-10-28 @ 13:19:29
URL: http://sannessmasaker.blogspot.se/
Postat av: Bibbi

Nu tror jag minsann att du hittat tillbaka till din kreativa lust på riktigt!! Det är såå roligt att se Eva!
Kram

2012-10-28 @ 15:21:36
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.se/
Postat av: Lotta Öhlén

Ljuvliga handdukar o kanon mysiga disktrasor !

Ha de bäst :)

2012-10-28 @ 16:51:47
URL: http://lottaspysselsida.blogspot.se/
Postat av: Lena

oj vilken inspirationsdag jag hamnat på. Undrar var man kan köpa det där tomteansiktet nånstans?
Ha en bra dag. Lena

Svar: Båda broderierna kommer från Urban Threads😄
Eva

2014-12-07 @ 11:35:51
Postat av: Anonym

Fel, fel, fel.......
Broderiet kommer ifrån EL
Embroidery Library😄

2014-12-07 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0