Tidning med inspiration...........

Fick tips från en syvän(Tack Carina) om att tidningen Hemmets Journal hade lite sy ideér i sitt senaste nummer..............

Jag fick inspiratiom till en kudde..............här hemma och i släkten börjar jag få små gliringar om att vi snart har tillräckligt med kuddar. Men jag tycker att kuddar/kuddfodral kan man inte få för många av.......eller????

Inspirations bild från Hemmets journal


Bilderna är tagna med mobilen lite hastigt............
lite suddiga och inte rätta färgerna men jag bjuder på det idag!!

Tyger som legat ett tag..............vissa tyger gör det hos mig och rätt var det är så kommer man på vad man ska sy av just det/de tyget. Tyger som jag har fått från en syvän i Skåne.




Maskinbroderi med en cupcake............

Det kommer kanske bättre bilder senare :))

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Härliga tyger. Och passande med en cupcake på en sådan söt kudde...

2012-06-27 @ 22:58:10
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Lotta Öhlén

Otroligt söt kudde !



Har du sett Tildas nya tidning ? Absolut nåt för dej ; finns på Pressbyrån



Ha de bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0