Paradhandduk



Av 4,85m tyg fick jag en hel del nytt till köket, till en kostnad av 294:- och en trevlig stund i syrummet ;)

*Köksgardiner
*2 kuddfodral
*1 duk med spets runt kanten
*överdrag till sofflocket
*paradhandduk


Kuddarna i soffan

*********************************************************

Det blev lite mer sytt idag :)
Tog vara på en de tygbitar som blev kvar..............

Det ska bli ett..................ja, ni kanske anar vad ;)
Ett KUDDFODRAL. Jag tror det går att klämma in en kudde till ;)


Närbild: Broderiet kommer från SWAK EMBROIDERY (gratis broderi)
Men nu är det färdigsytt för idag. Jag har ingen vadd hemma......

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Meeen guuu vikken söt paradhandduk !!!!!

Soffan m sina fina kuddar går inte av för hackor den heller



Kramar o ha de bäst

Postat av: Bibbi

Kläm in två... du kan ju sitta på en stol. Vad roligt att få ett helt nytt kök såå billigt :D

Snyggt blev det ju också!

Kram

2012-01-23 @ 10:30:04
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com/
Postat av: June

Att Ikea hade så fint tyg, det visste jag inte. Det blir ju inga pengar alls!! Knappt ens om man, som jag, har 4 fönster. Jättefint blev ditt kök, du är så himla pysslig!

2012-01-23 @ 11:11:19
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: 2ne

Så lekkert sett. Takker for all inspirasjon din blogg har gitt meg, nå er du på min bloggliste :-)

Ha en strålende dag.

2012-01-23 @ 17:16:41
URL: http://2nes-quilt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0