När man ändå håller på..............

Vilken härlig dag............All tid har jag fått ägna i mitt syrum!!! Ja lite tvätt har jag oxå ägnat mig åt ;)
Sambon har det inte heller gått någon nöd på..........Han kollar sporten på Tv.

Det har blivit två framsidor till kuddar.

"A MAN´s HOME IS HIS CASTLE ´TIL THE QUEEN ARRIVE"


Det blev även en med text och lappteknik


 "ATT SPARA PÅ KÄRLEK GER INGEN RÄNTA"


Nu är det dags för lite mat både för mig och  den tv tittande sambon  :))

Någon mer sömnad blir det inte mer idag..............TROR JAG!!

Kommentarer
Postat av: June

Vilka underbara kuddar!! Jag behöver också lite nya kuddar nu när julen snart ska bort, här kan jag få många fina tips. =)

2012-01-01 @ 17:49:52
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Bibbi

Säg mig vilket sparande som ger nån ränta du Eva!! Men fina kuddar fixar du till... det kan kanske bli lite ränta på dem :D

Kram

2012-01-01 @ 23:54:36
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0