Hämtade lite beställda paket igår...........

Ett av paketen var det varor från Panduro...........

En Bandställning  och träspolar till den samma. Allt i Tilda serien.


Dags att packa upp...............



Bandställningen ihopskruvad..........och flera träspolar till band



Hm, får nog köpa några fler spolar..........

När jag rivit sönder och kastat alla kartonger samt skruvat ihop ställningen och lindat upp alla band, upptäckte jag att två av pinnarna som spolarna ska sitta på var alldeles för grova............ den i mitten slipade jag lite så det till slut gick att pressa på spolarna..............den nedersta satte jag en pappers rulle med lindade spetsar på :)


Fick även varor från ett annat företag(fick?????? naturligtvis får man betala)  :)
Hellinne 5m
Mellanlägg/vadd HH650
Vlieseline H250
Soluvlies
Teleskopmagnet
Röd/vitt snöre
Saker som är bra att ha hemma när man blir sugen på att sy..............  :))

Kommentarer
Postat av: Carina Ockelbo

Men va gullig bandhållare. Jag har gjort en ritning till sven ( som han skall snickra till butiken, som vi skall ha band på ( men den skall ju vara rätt stor ) Avvaktar den ett tag till,, för de e lite kallt å skicka ut gubben i snickerboa haha.

2012-01-28 @ 18:19:08
URL: http://www.c-designat.se/
Postat av: Bibbi

Så bra... då vet du vad du ska göra framöver!! Men du får nog ta ett välbetalt extraknäck!:D

2012-01-28 @ 20:07:42
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0