Det var ett tag sedan........

En envis förkylning som inte vill ge med sig.......så något gjort i sy rummet blir det inte. Skulle behövas en storstädning där inne igen;) men det får bli en annan gång!

Visar ett vackert broderi från OSED
Skulle vara fint på en liten gardinkappa eller kanske på ett kuddfodral.



Hej igen!!!
Nu har jag hittat lite bilder från Paris som jag skrivit ut på "Miracle Fabric Sheets",
Bilderna får nu ligga på tork en stund innan dom ska strykas, sköljas, torka och strykas igen innan jag kan börja sy kyddfodralet.
Ja, det blir ett kuddfodral :))


Bilderna hittade jag på nätet


Hur vackert är inte detta?????



Lite spets får nog komma med på ett hörn oxå!!!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du verkar inte vara sååå väldigt sjuk längre... jag är också bättre... men HOSTAR!!

Vilka underbara broderier!! Den kudden vill jag ha... den är väl till mig??!

Kram

2012-04-06 @ 18:55:55
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0