KUDDFODRAL TILL KÖKSSOFFAN

Sytt några nya kuddfodral kökssoffan..............


Rött till jul. Storlek på kuddfodralen är 50x50 cm.


Kudfodral sydda av kökshanddukar. Sydde på en spets som dekoration.
Dragkedja på baksidan.


Kuddfodral sydd i Halvpanama 50% lin, 50% bomull. Knappar.


Kuddfodral sytt i Bolstertyg 100% bomull. Pärlemor knappar som dekoration
och för istoppning av innerkudde.

Kuddfodralen ovan sydde jag i går...........
Idag sydde jag dessa..............


Broderade en röd liten stuga. broderad med bomullstråd lite grövre (25WT)
på linnetyg.


Gjorde även en i svart med svarta band.


Baksida


Mönstersömmar

Kommentarer
Postat av: Lena (sylena)

Så fina kuddfodral du gjort.Får man se dom på soffan kanske.

Kolla mina bokstäver som jag stygnsatt.

Lena

2011-11-21 @ 10:46:33
URL: http://sy-lena.blogspot.com/
Postat av: Bibbi

Men... ska man inte få plats att sitta i din soffa??!! Fast det äÄR ju fint fördtås. Vill man ha fint så får man stå och fika :D

Stor kram

2011-11-23 @ 14:39:27
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0