Bjuder på ett UFO............

Ufo= UnFinished Objekts

Det tror jag att alla mina syvänner har i lådor och skåp...........eller???
Men just nu finns ingen ork(hemma pga förkylning) eller tyg att göra färdigt detta projekt.
Men några bilder kan jag bjuda på .........
KUDDFODRAL

Jag har tagit reda på tygrester/remsor, spets och band.
Den ljusa spetsen på vänster sida är efter farmor............roligt att använda gammalt och nytt ;)



En röd liten stuga broderad i applikationsteknik


Mönstersömmar


EN VIMPEL TILL JUL (detta är inget UFO)   ;)


Såg så fin vimpel på sysidan........ville oxå göra en sån ;)
det var ju inte så svårt eftersom jag hade fonten med dom fina
bokstäverna som jag köpt av "Sy Lena"  http://sy-lena.blogspot.com/

Jag är ju lite svag för korsstygnsbroderier.......


Broderierna är hur vackra som helst........


Upptill ett rutigtkantband och lite spets.

Nä nu är det dags att kurera förkylningen, en varm kopp te och lite skön musik och soffläge :)
 

Kommentarer
Postat av: Carina I Ockelbo

ååå sååå gulligt med den lilla röda stugan,

2011-11-24 @ 21:33:54
Postat av: Carina Ockelbo

hm,, vad nu de var jag som skrev förra inlägget , hiii konstigt namnet blev inte med

2011-11-24 @ 21:36:42
URL: http://www.c-designat.se/
Postat av: Lotta Öhlén

Den här vimpeln är såå fin.



Jag ska se om jag kan få till en jag åxå, har börjat köpa Lena´s alfabet



Ha de bäst

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0