Necessär

På söndag är vi ett gäng glada tjejer som ska träffas och sy necessärer.
Vi träffas 1 ggr/månad och broderar med våra brodermaskiner
men den här gången ska vi sy necessärer.

Jag ska visa hur jag syr mina necessärer, så nu har jag gjort ett mönster
som jag tycker är bra och som går att variera i det oändliga bara fantasin som sätter stopp :))

Så här blev necessären när jag provsytt mönstret!!!!

Necessär med ett tyg med små rosenknoppar, linnefärgade spetsar, en knapp, två tygblommor ett band med text och mönstersömmar.

Kommentarer
Postat av: Carina i Ockelbo

Men såå söt ser fram emot träffen på söndag.

Om jag så skall bäras in hiiii. Ja du vet ryggen min brrr hoppas att det släppt till söndag, men jag kommer i vilket fall finns ju bärhjälp annars.

2011-01-18 @ 21:58:01
URL: http://anno1896.blogspot.com/
Postat av: Lotta Öhlén

Meeen va jag önskar jag åxå skulle dit , men men jag får njuta av din necce här.

Så himla söt



Kramar

2011-01-19 @ 12:21:01
URL: http://lottaspysselsida.blogspot.com/
Postat av: Lisa Roos

Du är bäst på nessar. Ha så kul på söndag.

Kram Lisa

2011-01-20 @ 08:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0