En Award...................

har jag fått av Sanne med bloggen Sannes småsaker  http://sannessmasaker.blogspot.com/   

       
Tack Sanne!

Sju saker om mig. hm! låt mig tänka..........

1) Tycker om att laga mat.

2) Vara ute i skog och mark. Fiska eller plocka svamp eller bara gå.

3) Jag har ett har ett blått högeröga (Ej blåtira ;) och ett brunt vänsteröga.

4) Hatar ormar. När jag var liten trampade jag på en huggorm och min mamma blev då biten av ormen. 
 Vi var i och plockade blommor, mamma satte sig på cykeln +2 barn och cyklade hemåt. Giftet gick då ut i kroppen och hon hamnade på sjukhus ett tag. Jag har inga minnen av detta men jag tror att det har att göra med att jag drar upp fötterna från golvet när jag ser en orm på tvn och hatar ormar ;) ONÖDIGA DJUR.

5) Jag har fyra syskon Elisabeth, Karola, Magnus och Andreas.

6) Allergisk mot katt och hund.

7) Gillar surströmming.


Sedan ska man ju skicka vidare till sju andra bloggar men det är så svårt att välja, så alla som har en blogg och tittar in här får en AWARD av mig.

Ha det gott//Eva





Kommentarer
Postat av: Sanne

Kul att få veta lite mer om dig! Ögon med olika färg, det måste var ovanligt?

2010-09-07 @ 18:11:04
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Fniss, du glömde att beätta att nästan alla syskon har djur... ;-)

2010-09-07 @ 21:58:37
URL: http://hembacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0