MYS

Vi har varit i Göteborg(15-19 maj)

Resan startade tidigt på lördagmorgon då vårt tåg gick 08,06, så det blev en god frukost i 1:a klass vagnen.

Frukosten smakade bra, inga inplastade mackor här inte. Nej, dom serverades ur en brödkorg
som tågvärdinnan kom med.
LISEBERG

Magnolian blommade på Liseberg. Det var nästan så det blommat över.


Närbild på den vackra Magnolian.

Många & långa promenader har det blivit

Kanaltorget vid Göteborgs Operan


Göteborgshjulet var stängt :(

Mycket god mat har det oxå blivit........... Vi återkom ofta till Palace i Brunnsparken.
Otroligt god mat och trevlig personal.

Bouillabaisse som var himmelskt god enligt Kent. Jag håller med  för jag fick smaka lite grann :)


Jag åt en Cesarsallad som oxå var himmelskt god.

Många turer till Panduro blev det...............jag ville ha Tildas sommarhäfte. som var slutsåld men som skulle komma in under veckan. Men den kom inte under de dagar vi var i Göteborg.  :)

Det var inte mycket av det som fanns på min lista som fanns i butiken.
Men det blev en hel del annat ;)
Bokstäver i trä(som ska målas vita) Två transfersbilder(blir nog bilder på kuddar)Band i bomullmed text Amour vincit omnia o  Home Made(skall bli dekorationer på tex. kuddar, necessärer) Metallring som jag ska göra nått kul med  ;) Berlocker med änglar(till att dekorera necessärer tex.)vita tofsar som jag ska sy på en linneduk.
och en tygbit som jag ska sy en necessär av........................


Promenad till Haga där vi strosade i mysig miljö och där vi lyxade oss med en glass i värmen.
Några turer upp och ner för Avenyn har det oxå blivit.

Vädret har varit helt ok, vi har klarat oss från regn varmt har det varit oxå men lite sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0