Nu var det ett tag sedan............

Det har varit arbete hela veckan, brodermaskinen har stått i hallen sedan i söndags då jag var på broderiträff.
Men nu har den äntligen kommit på plats i sy-rummet igen.

Efter en skön promenad med sambon, har jag ägnat eftermiddagen åt till att brodera på två handdukar som jag köpte på Åhlens (vi var in i några affärer när vi var på vår promenad)

Cute Embroidery har fina embossed broderier som jag tyckte skulle passa på dessa handdukar..............och så fick det bli ;)


Kanske blir det även ett varsitt badlakan med broderier oxå.

Har lite fler handdukar som det kommer bilder på i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Bettan Holgersson

Visst är dom vackra dessa fonter?! Jag har oxå laddat hem dom, det fattas nån bokstav hos mej men det löser sej nog. Snygga handdukar!!

Kram sytanten

2010-03-14 @ 19:44:43
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hejsan!

Har tittat lite på din blogg och det finns mycket roligt att se :-). Jag blev lite sugen på att göra en så duk med bakelser och jodgubbar på. Men jag kan inte hitta aplikationerna till de att ladda ner.

Kanske du kan hjälpa mig med det? :-)

Hälsningar

Ulrika i Falun

2010-03-15 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0