Trådtavla

Igår och idag har jag snickrat ihop en trådtavla



Tavlansmått 74x52 cm, Det finns plats för alla trådrullar och under trådsspolar men även en och annan sax, Pfiffikus, sprätt, magnet. mm allt som behövs vara nära tillhands när man sitter och syr ;) 

Jag hade ju tänkt att tavlan skulle målas vit.......................men jag var så ivrig att få upp den på väggen så jag hoppade över målningen. Jag får väl sprutmåla den vit i sommar när man kan vara utomhus.

Mina broderitrådar har jag i plastaskar.
 
Lätta att stapla och hålla ordning på trådrullarna.


I varje plastlåda får jag plats med 12 st trådrullar.

Kommentarer
Postat av: Bettan Holgersson

Hej! Villken toppen ide till spolar och trådar... man vet aldrig var man har sakerna. När dom hänger på väggen är de lätt att se och plocka.

Trevlig helg!

Sytanten

2010-02-26 @ 22:12:13
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: Bibbi

Om jag ändå hade plats för en sån trådtavla... då skulle jag fixa en på en gång. Men man kan väl inte få allt man vill... förstår jag!! Mormorskudden blev toppenfin. Är den lika på baksidan eller har du använt en cirkel?

Ha det gott i ruskvädret!

2010-02-27 @ 10:34:06
URL: http://bibbiskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0