Snökaos

SNÖKAOS=ingen resa till Älvsjö och Sy festivalen.

bild tagen den 29 januari 2010 men det ser likadant utanför fönstren idag :((


åh!!!!! vad sur man blir .................

Ska det aldrig sluta snöa?????


Jag som hade behövt klisterspray...................hm verkar inte som om några företag skickar på posten heller :((
det var även lite annat jag tänkt handla tex. en ny Pfiffikus i metall men det får väl bli en annan gång.


Får hoppas att någon av utställarna på sy festivalen i Sandviken har ODIF 505 Klisterspray.

Kommentarer
Postat av: Siw

Hej Eva!



Titta på sidan www.acgbrodyr.se om det kan vara något för dig. Dom har klistersprayen du söker.

Mvh Siw

2010-02-21 @ 10:20:07
Postat av: inga-britt eriksson

Hej, har tänkt på er hela helgen och undrat om ni skulle våga ge er iväg i ovädret. Klokt att avstå, jag har blivit väldigt försiktig efter olyckan vi råkade ut för.

2010-02-21 @ 17:07:38
Postat av: Irene

Hej Eva, jag ska till Malmö på symässan i slutet på mars. Ska jag köpa såndär pfiffikus till dig. Den är ju lätt att stoppa i kuvert?

Hälsningar Irene

2010-02-21 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0