Letar efter sy lusten.................

Kanske den kommer fram ur detta kaos!!!!!


Började städa mina tyglådor. Därav det mesta kaos...............halvfärdiga sy projekt, broderitrådar, tyger, handdukar bra att ha hemma ifall man vill brodera och en massa annat. 
Spillbitar som aldrig kommer till användning för det är för smått. Hm, undrar varför man inte kastar på en gång.


Det blir nog bra när det blir färdig städat ;)


Hittade ett broderi som jag glömt bort, men det som göms i snö kommer fram i tö.
Så det som göms i tyg kommer fram vid städning ;)

Så mitt i all städning blev det ett kuddfodral sytt ;)


broderi, lappteknik, mönstersömmar, spetsar, sydda veck och sylust, då blir det ett kuddfodral ;)


Nu ser jag fram emot söndagen då vi är några stycken som ska åka till Syfestivalen.
Fick min Mässguide idag, alltid lika spännande att kika i.................och planera sina inköp.
Även ett och annat oplanerat köp blir det oxå.............bra att ha , vet ni.


Ska försöka städa färdigt i syrummet idag..................har hållit på några dagar nu.
men det blir bara att jag viker nån tygbit sen tappar jag lusten och går ut därifrån eller sätter mig vid datorn.

Ha en underbar vecka!!!!   //Eva

Kommentarer
Postat av: inga-britt

Hej Eva, mitt syrum ser också bedrövligt stökigt ut, har funderingar på att röja det jag kan med bara en arm i bruk. Så det är städat tills jag kan sy igen.

2010-02-16 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0