Kaoset börjar ordna upp sig..............

och sylusten har återfunnits :))


Ordning och reda.

Det blev en kudde/kuddfodral sydd i går kväll

Iden till kudden fick jag här!!!
http://www.modabakeshop.com/2010/02/aster-manor-pillow.html#more
Sen gör jag som alltid ..............ändrar, tar bort och lägger till efter eget tycke och smak.


passpoal, spets, broderat förhand, knappar, tygremsor och mönstersömmar och kviltning.



Baksidan med knytband.

Kuddfodralet är sytt av spillbitar som blev över då jag sydde ihop toppen till ett lapptäcke som fortfarande väntar på montering, men den vadd som jag vill ha är slut på affären..............

Ha en bra dag/// Nu ska jag strax iväg på sycafe

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Åhh vikken toppen kudde, nu fick jag en idé;

Tack för att du som vanligt delar med dej o ger mej inspiration .

Härligt att du är tillbaka på banan igen .



Ha de gott

Kram

2010-02-17 @ 07:14:08
URL: http://www.quiltis.zoomin.se
Postat av: Lisa Roos

Vilken fin ordning på har på tygerna, kolla posten imorgon. Du kommer att få användning av tygerna.

Kudden blev jättesöt, kul modell.

Ha de gott/Lisa

2010-02-17 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0