Lampskärm

I dagarna var jag och sambon till en känd butik vars första bokstav är C, dom säljer bl.a glas och porslin samt lite annat roligt till hemmet.

Butiken hade fina lampskärmar som jag blev lite sugen på .............men priset var alldeles för högt tyckte jag.
Idag har jag gjort en liknande av det material som jag hade hemma.........en lampskärmstomme och en gammalgardin i tunn, tunn bomull, jag blev ganska nöjd.  Själva lampskärmsstommen skulle ha varit något större.
Men man tager vad man haver...........


Lampskärm................



Närbild

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Guu så söt :)



Gott Nytt År

Kramar i massor

2010-12-30 @ 12:09:49
URL: http://www.quiltis.zoomin.se
Postat av: Irmeli

Snygg, Eva! Tänk på alla kronor du sparade och fick en helt unik lampa på "köpet"! Nu fick ju jag också en massa ideér...det är det som är "faran" med att läsa din härliga blogg! Gott Nytt År hälsar Irmeli.

2010-12-30 @ 12:57:48
Postat av: Sanne

Själv är bäste dräng! Undrar hur ofta man tänker att "det där är onödigt att köpa, det kan jag ju göra själv"? Tyvärr stannar det oftast vid tankar hos mig men inte hos dig, det är tydligt! Jag blir alltid så inspirerad när jag läser din blogg och ser allt fint du gör.

2010-12-30 @ 13:18:24
URL: http://sannessmasaker.blogspot.com/
Postat av: MissStorm

Fint! Ett broderat monogram på också så sopar du banan totalt med lampskärmarna från C! :)



Jag är själv på jakt efter en lampskärmsstomme, men vill ha en gigantiskt bred cylinder. Du råkar inte ha sett en sådan någonstans..?



Gott Nytt År önskar jag dig!

2011-01-02 @ 11:46:38
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0