BRODERAT

Hittade lite gratis broderier på Cute Embroidery http://www.cuteembroidery.com
Nya design varje dag.


Änglar är ju aldrig fel.........

Så här såg original broderiet ut. (bild lånad från Cute Embroidery)


Så här ser broderiet ut när jag har gjort om det i Digitizer Jr.
Först förstorade jag upp broderiet så mycket det gick, sen tog jag bort den texten "Bless Our Home"
Gjorde en ny text " Nål, tråd & fantasi!"

Av detta ska jag sy..................
Antigen ett symaskinsöverdrag till brodermaskinen
eller så blir det en tavla/bonad med fickor till förvaring av sprätt, skärkniv, måttband, pennor, saxar m.m. 


Kommentarer
Postat av: carina i lingbo

såå sött det kommer att bli ( är ju så fint redan nu ) supersöt ängel

2009-09-09 @ 08:23:14
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: Lotta Öhlén

Men guuu va gulligt,

Va du är duktig ;)



Kramen

2009-09-09 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0