Väska med fuskmocka och ett rosentyg

Väskan som jag sydde färdigt på "Sy-helgen"


Såg en sån fin väska på sy-festivalen som jag har härmat.



Närbild: Träknappar på handtagen som en liten dekoration.


Närbild: Sytt av hörnen utåt och vek upp "snibben" utåt samt sydde fast med en träknapp
(samma sorts knapp som de på handtagen, men i större storlek)


Dragkedja stängd


Dragkedja öppen


SÅ HÄR SER FODRET UT................

På fodrets ena sida har jag sytt 3 stycken fickor, en för mobilen(mitten)
i fickan längst till vänster kan man förvara nycklar som man satt fast i nyckelbandet.




Närbild på dekorationer på fickorna..............
bra sätt att ta tillvara på några av de små bitar som annars blir över.


På motsvarande sida av fodret sydde jag två fickor i en.



Stoppade i ett papper i fickan så det ska synas bättre att det är en ficka utan dragkedja, samt en med dragkedja för tex. plånboken.


Sydde även på en namnlapp "Made by Eva"

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Meeeen guuu , vikken kanon väska, synd bara att du inte gör mönster.

Precis en sån där behöver jag- Typiskt att jag alltid vill ha sånt som det inte finns mönster på :(



Lura lite på att göra mönster du ;)

Det är inte första gången du götr nåt kanon bra av dina egna idéer.

Kram kram

2009-10-26 @ 14:47:51
Postat av: linnea

Jätte fin väska!!!

2009-10-26 @ 20:59:21
Postat av: Lolly13

Vilka fina detaljer du gör även på insidan! ;O)

Gillar det skarpt!

2009-10-28 @ 20:31:48
URL: http://lolly13.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0