En väska av kvadrater........

Jag som inte skulle börja på något nytt....................innan jag sytt fördigt alla mina UFO:n.
Men idag har jag ägnat lite tid åt att sy en väska av kvadrater.
Beskrivning på denna söta väska finns på "Lappeklipps" blogg.
Gillar man att sy väskor som jag, är denna blogg http://lappeklipp.blogspot.com/ 
en riktig insperationskälla, hon gör så mycket fint.


Så här blev min första väska...................ja, jag ska sy fler : )


Tygerna kommer från Ohlssons tyger.
Jag har använt mig av 4 st olika tyger, men alla har rosmotiv.

Kommentarer
Postat av: Lotta i S-vall

Super gullig, va sugen jag blir :))



Ha de gott

2009-05-04 @ 17:59:32
Postat av: carina i Lingbo

supergulligt ahh ljuvligt tyg oxå.

Samma här skall sy klart ufooon innan jag börjar någe nytt. får se om man lyckas hålla det.

2009-05-05 @ 06:51:10
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: Birgitta Kullberg

Vad fina väskor. Var inne och tittade på hennes blogg. Blev sugen på att sy något annat än mina vanliga kassar. Har beställt några böcker på biblioteket, får se om jag hittar något rolig.



Mvh Birgitta

2009-05-07 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0