Balkong makeover a´la Eva

En tråkig vägg


Lite spetsgardin från Ikea


Vips så blev det lite bättre.......... Tycker jag ; )

eller vad tycker du?


Gjorde två tavlor av tyg som jag spände upp på Canvastavlor (27x22cm)



Sydde även vimplar och hängde upp. Nya blommor i amplarna får bli en senare fråga.


Här är de sex olika tygerna jag använde till flaggspelet/vimplarna.
Blommiga tyger Ohlssons tyger och de enfärgade tygerna kommer från Sybutiken Pastellen.


Stora knoppar är det på Clematisen "Nelly Moser"

Som jag hoppas kommer att blomma lika mycket som bilden ovan.


Nu ska jag sätta mig på den ny "stylade" balkongen och njuta........................

av årets första jordgubbar med gräddmjölk.
p.s Nu återstår att se vad Samon tycker om min "makeover" (När katten är borta dansar råttorna på bordet ; -)
 


Närbild på "pellisar"


Här sitter fiskegubbarna och ljuger hur stora fiskar dom fått............


Kommentarer
Postat av: Karola

Men så fint det blev.kanske en fika där någon dag?Kram Karola

2009-05-29 @ 21:18:12
Postat av: Bettan Holgersson

Jätteläckert på din balkong, det är bra att vara lite påhittig ibland och göra grannarna avundsjuka. Hoppas att du får njuta riktigt ordentligt. Och att blommorna trivs.

Kram sytantenbettan

2009-05-29 @ 22:11:27
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: Lenis

Blev superfint! Där kan ni ha många sköna sommarkvällar.

/Lenis

2009-05-30 @ 11:56:53
URL: http://lenis07.blogspot.com
Postat av: Lotta i S-vall

Men ååå så mysigt du fått till det. Ännu mera inspiration du skänker :))

Mums med gubbarna .

Ha en riktigt fin helg

2009-05-30 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0