Duk med oliver

I går var jag på Sy Cafe på Pastellen. Visste inte riktigt vad jag skulle sy.................
Så jag hade med mig två projekt det ena är en necessär som jag har har haft på "G" länge.,
och lite tyger som jag hade köpt för ett tag sedan.

Necessären hade jag ingen lust med när jag kom ner på "Cafe",
så det blev att komponera ihop en duk/löpareav tygerna jag hade med.

Tygerna jag använde +ett bomullstyg som jag använde till kanterna runt om.
Har försökt att plocka ihop färger som finns i tyget med olivkvistarna.


Här ser ni en liten del av duken/löparen. Nu ska det bara på en avslutningskant runt om oxå...................
Mönster: EGEN DESIGN

NECESSÄREN den får jag sy färdigt en annan gång : )

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Oj så många fina alster. JAG BLIR ALLDELES MATT!

Investerade i en Janome för ett tag sedan. Kalasbra.

Jag blir SÅÅÅ inspirerad av din sida. Återkommer gärna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0