Student 2009

Neeeej det är inte jag som tagit studenten..................det var några år sedan jag gjorde det ; )
Det är min systerson Fredrik som tog studenten i fredags.

Eftersom jag och sambo ej var hemma på Fredriks stora dag så hade jag förberett en liten present till honom från Sambon och mej.

Naturligtvis blev det broderat .................



Satte fast det broderade kortet tillsamans med en ros, en kvist brudslöja och blå/gula band
Rosen och kvisten med brudslöja är bara i tyg, men ser ut som riktiga blommor..............
Sen fick Fredriks mormor äran att hänga det om hans hals(eftersom vi inte var hemma) när han sprang nerför trappan på Polhemskolan.

Tänk att denna lille grabb har blivit så stooooooooooor

GRATTIS "FREDDE"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0