Nytt i brevlådan


Det är alltid lika roligt med trevlig post, speciellt när det är inredningstidningar eller quilttidningar.
Idag kom Quiltmagasinet, för någon dag sedan kom Lantliv. Inspiration i massor får man men som det ser ut i syrummet nu måste jag nog röja upp innan det blir något sytt...............duken på framsidan till quiltmagasinet var fin, kanske blir det nått liknande.
Tycker aldrig jag är i syrummet nu för tiden men ändå ser det ut som ett bombnedslag ..................men det är nog bara för att allt råkar hamna där inne tvätt som hänger på tork, sånt som ska strykas, papper som skall gås igenom m.m.

Kom just på en sak ................om jag sitter kvar här vid datorn kommer det absolut inte bli nån ordning i mitt syrum. en spark där bak skulle behövas ; )

Lika bra att sätta fart för ingen annan kommer städa "MITT SYRUM"
Kanske ska ha som en morot att om jag städar klart i syrummet idag så kan jag ju lägga ut bilder på bloggen hur jag vill att det ska se ut ............men aldrig ser ut. Det tar nog inte bara en dag att få ordning på allt kaos.
SÄTT FART EVA SÅ KANSKE DET BLIR KLART ; )

Kommentarer
Postat av: Anns Gröna

Hej Eva!

Förstår precis vad du menar! Har en eget pysselrum sedan i vintras och i början var där ordning och reda, men nu....! Allt hamnar där det inte ska vara och det börjar återigen likna det förråd det blev innan jag skapade mitt pysselrum. Som tur är är det bara jag som använder det och ska vara i sk...n. Men det blir väl en regnig dag i sommar och DÅ..., kanske.

Ha en härligt skön sommar - och tack för all inspiration du ger mig!

Kram

Ann

2009-06-25 @ 18:39:18
Postat av: Lotta i S-vall

Ja tänk så rörigt det kan bli i syrummet. Undra vikka som är där när inte jag är där . Quiltmucklorna kanske.



Ha de gott

2009-06-25 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0