En Ängel m.m.

Jag och sambon firade Midsommar med min mamma, mammas bror och mina fyra syskon med familjer (17 personer) i mammas stuga i Hälsingland.(+ 2 katter, 1 hund, 1 Hamster)
Vid två tiden begav sig några av oss ner till Fornhemmet i Arbrå för att vara med på Midsommarfirande.

Det kom några regndroppar när vi var på Fornhemmet................. annars var vädret helt okej vi satt ute till kl.01,30 på natten så vi ska inte klaga.
När vi kom hem från Fornhemmet var borden dukade med massor med god mat.
Stort tack till Mamma och Karola.

Av Linnea 10 år (systerdotter) fick jag en liten present. en påse/ficka som hon sytt på sin symaskin.


Linnea vet att jag samlar på Änglar...........

I påsen/fickan låg det en söt ängel.

TACK LINNEA!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Vilken fin present! Kul att hon gjort påsen själv. Alltid kul när barn vill använda sin kreativitet.

/Lenis

2009-06-23 @ 23:33:52
URL: http://lenis07.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0