Nu händer det inte mycket....................

på sy fronten.
 Jag inte fått upp mina hyllor i syrummet och allt ligger mest huller om buller men det skall väl bli nån ordning snart hoppas jag.

Idag kom mina beställda berlocker från  Made By Roz 
 Berlocker att dekorera mina sydda alster med.


5 st fyrkantiga med en ängel och på baksidan texten "Made for en angel"
10 st händer med texten "Hand made"
1 st hand med halsband,. Den ska jag ha som en dekoration på en kommande Vintage bonad...........som jag har i huvudet, hoppas det blir verklighet oxå ; )

MADE BY ROZ        Pärlor, smyckesdelar, berlocker och mycket mer
http://www.madebyroz.se

Kommentarer
Postat av: Anns Gröna

Hos Roz kan man göra många fynd! Har köpt en hel del pärlor där, men inte tänkt på att använda berlockerna till dekoration av tygalster - men det får jag nog börja göra!

Ha det gott

Hälsn

Ann

2009-07-28 @ 14:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0