Liten badrums tavla............

 
En liten bonad till badrummet 23x28 cm.
Nertill i vänstra hörnet hänger ett berlock i form av en hand där det står "Hande made" på.

När sambon och jag var ner på stan idag var jag in på hobby affären och för att fylla på mitt lilla lager med berlocker.

Hittade................ Stjärna "Just for you" 5st för 12,50, hjärtan "Made With Love" 5st för 12,50.
Även mitt lilla lager på karbinhakar (använder dom när jag syr väskor) börjar ta slut så jag köpte även 2 påsar för 20:-/St
(stl. 39x18mm)

TIPS!  (Tack för tipset Anneli)
Idag fick jag ett tips om att Made By Ros säljer samma berlocker dom har även fler sorter.
http://www.madebyroz.se/?p=productsList&iCategory=73

Jag ska göra en liten beställning av berlocker. Jag dekorerar mina sydda alster med berlockerna...................jag tycker ju om det där lilla extra ; )

Kommentarer
Postat av: Lotta i S-vall

Vikka små söt nosar, tack tack för länk tipset :)

Gullig liten detalj på bonaden .

Ha de gott

2009-07-07 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0