Så här blev kuddarna

KUDDAR I VITASTE VITT



Lör- och söndagen tillbringade jag med trevliga tjejer som är intresserade av att sy...................en trevlig och givande helg.
Det syddes väskor, grytlappar,  barntröja, barn-klänningar, broderades på handukar, syddes brödfat, kuddfodral, bonad m.m.

Jag sydde färdigt mina VITA kuddar och jag sydde även klart min bonad med hjärtan och en ängel.


Blev så nöjd med kuddarna.
Köpte innerkuddarpå IKEA för 12:-/st . 50x60cm, det blev perfekt.


Närbild på kudden med remsor från en linneservett.............

Kommentarer
Postat av: Lotta i S-vall

Men Eva, du har gjort det igeeeen.

Otroligt vackra kuddar

2009-01-25 @ 19:49:25
Postat av: carina

ååh blev såå fina dina kuddar.

2009-01-25 @ 21:01:33
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: MissStorm

Jag vet att jag upprepar mig, men de blev verkligen såå vackra!

2009-02-01 @ 21:48:35
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Therese

Kikar runt för inspiration och fann dina underbara kuddar! Du har inte funderat att lägg ut ett steg för steg-beskrivning? Du skulle iallafall göra mig lycklig! ;)

2011-07-25 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0