Nya kökshanddukar

I söndags var det träff med tjejerna "Broderiklubben". Jag hade tänkt brodera en duk i Cutwork men när jag plockat fram allt för att sätta igång ......................... då hade jag inte broderiet i mitt USB-minne, så då var det bara att plocka fram några kökshanddukar i stället ..........som tur var hade jag med lite sånna oxå.


Det blev två broderier från Smart Needle,  Kitchen Towel Hangers( 5x7 hoop) Applikationsbroderi.



En liten Gris, ja den är inte så liten ........12x17 cm.
Jag skulle kanske broderat en text på den oxå.........
Endast för LORTGRISAR.



En tekanna i grönt, ca 12x17cm.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jättefina broderier som vanligt... hoppas att jag får se dem i verkligheten!!

Postat av: Elisabeth

Tack snälla syster yster för det roliga paketet som kom idag!!! En fin handuk, ett gott te och den fina ljuspåsen!!! Jag blev så glad!!!



Är utan dator pga en liten krasch...

2009-01-14 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0