i vitaste vitt

Brodera med vit tråd på vitt tyg är så vackert.
Valentin hjärta från Misty Mountain Embroidery Designs
(det har blivit några varianter på detta hjärta men det här i vitt är nog min favorit


Olika nyanser på vitt, mönstrade- och omönstradetyger & spets kan inte bli fel.



Hade ingen vadd kvar så även denna hamnar i UFO högen.
Vill quilta den med olika mönstersömmar..................


Det ska bli en kudde (kuddfodral med en liten vinge),
Men eftersom jag varken har tunn vadd eller vit dragkedja hemma
så får jag sy den färdig vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Lotta i S-vall

Meen Eva va tjusigt :-))

Mera mera .....

Kramiz

2009-01-21 @ 21:39:23
Postat av: carina

Ooooh

Jag håller med dej vad vackert de är i vitt

2009-01-22 @ 09:21:38
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: June

Jag håller med dig, det vita är jättevackert!

2009-01-22 @ 09:51:16
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0