Favoriter i repris...............

Tvålpåsar / tygpåsar.
Mönster på dessa kommer från Janomes Sy magasinet nr 10 /2008.



Dessa två bilder är på samma påse. Färdigt mått ca 29 x 33 cm.
Den här påsen hänger på min lilla vita hylla i mitt syrum tillsamans med
ett par gamla nycklar och ett tovat grässtrå med smultron
(smultronstråt är inhandlat på Västerbackens julmarknad 2008 i Arbrå)




Tidningen Sy magasinet, påse med min sambos initialer och
två fina träspolar till spinnrocken som jag lindat upp lite spetsar på


Samma påse som ovan


På denna fällde jag in Linnetyg som jag broderat med Redwork broderier på.

Kommentarer
Postat av: carina

hej Eva skoj att du lade ut dem igen här ..de är ljuvligt söta allihopa

2009-01-12 @ 20:44:46
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: Lotta i S-vall

Men himmel vilka söta påsar, otroligt gulligt broderi åxå.

Härligt att se allt du gör :-)

Kramen

Lotta

2009-01-12 @ 22:28:32
Postat av: MissStorm

Så vackra påsar! Jag är extra svag för monogram och spets just nu.

2009-01-18 @ 20:57:42
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0