Det lackar mot jul............

Mycket ska hinnas med inför julen. saffransbröd ska bakas, julgardiner ska sys färdigt, necessärer, julduk likaså,
det ska städas och fejas, granen ska kläs, knäcken ska kokas m.m.  

Men var sak får ta sin tid. DET BLIR JUL IALLAFALL............Bara man får vara med nära och kära.

Det händer inte så mycket här på bloggen, men syr gör jag ............. men bilder kan ej visas för det är presenter.
Nu i veckan har jag sytt till Lillebror som fyller år i morgon(35 år) mamma och jag bestämde oss för att styla om hans gamla kökssoffa med nytt överdrag och stora kuddar.............kommer jag ihåg kameran i morgon så kommer resultatet att visas här ;)

Så här blev det, soffan ska han måla i grått............tror jag ;)

Ha det gott//Eva





Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Jo visst , det blir jul i allafall.

Ha en riktigt trevlig helg nu

Kramar

2009-12-11 @ 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0