Man hinner brodera under tiden man gör annat.........

Satte igång brodermaskinen med ett broderi, under tiden som maskinen gjorde sitt så ändrade jag om lite sladdar som tidigare var synligt(för det finns inget fulare). Bytte även kablar till stereons högtalare så att jag kunde placera dom på ett annat sätt.

Kökshandduk med tulpaner och applikationer.

När jag höll på att plocka i syrummet häromdagen hittade jag två kökshandukar,
jag som trodde jag hade broderat alla jag köpte i våras.


NÄRBILD: Hängare


NÄRBILD: Tulpanbukett

Broderiet kommer från Husqvarna och heter Towel Magic #214

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Å himmel va fint :)

Nu måste jag smörja upp Diamanten . Syr mest på Janne nu ;)

Trevlig helg

2009-08-14 @ 09:11:14
Postat av: Lenis

Det broderiet var superfint. Tänk att jag missat det, måste vara ganska nytt!? Är så kul att titta in och inspireras av dig!

/Lenis

2009-08-14 @ 12:27:38
URL: http://lenis07.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0