Jag har gjort en "Märktavla"

Ja, jag har inte broderat en gammal hederlig märktavla i korsstygn som man gjorde förr, inte heller broderat på min brodermaskin.
Jag fuskade och köpte mej en bit tyg, med tryckta märktavlor på Ohlsons Tyger för ett bra tag sedan, men sen har tyget bara blivit liggande tills i går.

Tyget spände jag upp på en gammal tavla.
Tyget är fastsatt med häftapparat.

Storlkek: 45x90 cm


Närbild

Nu gäller det att hitta en plats att hänga upp tavlan på.................i syrummet.

Nu ska jag sy ...................

Kommentarer
Postat av: Anita Gävle

Har inte heller gjort nån märktavla så det här var smart. Har inte heller sytt på min maskin på 3mån på grund av ett tråkigt dödsfall i familjen men jag njuter av att titta på dina fina arbeten.Hoppas att min sylust kommer tillbaka snart bara det blir höst.

2009-08-20 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0