Förkläde med olivtyg

Fick en beställning på ett förkläde av min syster..................men hon ville ha ett tyg med oliver på.
Som tur var hade jag ett tyg liggande hemma, men det var tänkt till duken som jag har hållit på och sytt på sen i vintras/våras, eller rättare sagt den har legat orörd sen dess .Det är bara kanten runt om som skall sys. men jag får väl köpa nytt tyg till duken för nu när jag sydde föklädet tog det tyget slut ; )


Sambon fick ställa upp som mannekäng.....................




NÄRBILD: Bröstlapp med olivtyg, spets, linnetyg, mönstersöm och berlock (hand)med texten "Hand made"

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Verkligen snyggt :)

2009-08-20 @ 21:49:15
Postat av: MissStorm

Så snygga och användbara förkläden! Och mycket vackert monogram.



Du anmäler väl sambon till någon modelltävling efter en sådan strålande insats?! ;)

2009-08-27 @ 22:07:59
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0