Broderat en handduk på beställning........

Nu var det ett bra tag sedan jag startade brodermaskinen. Men nu var jag tvungen eftersom jag fick en beställning av min systerdotter Linnea. En handduk till hennes konståkningstränare.

Linnea hittade ett broderi i mina mappar som hon tyckte skulle passa bra................en nalle med skridskor.
och jag föreslog att jag kunde brodera tränarens namn.

Resultatet blev så här....................

Handduken kommer från Ikea, 50x100 cm , 29:-


Hela broderiet mäter 11x14 cm, Broderiet kommer från Needlework .

Kommentarer
Postat av: Lotta i S-vall

Vikken going :o))



Ha de gott

2009-08-03 @ 20:43:37
Postat av: Bettan Holgersson

Den är jättefin.Passar väl en tränare på skridskor. Kram sytanten

2009-08-05 @ 20:03:59
URL: http://sytanten-bettan.blogspot.com
Postat av: MissStorm

Bra val av broderi! Du och din brodermaskin gör verkligen perfekta presenter.

2009-08-05 @ 20:41:22
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0