mera tyg.........

Idag tog jag och sambon en promenad ner på stan det blev lunch på Österns Pärla.
När vi sen gick  hem, gick vi förbi Ohlssons tyger i fönstret hade dom så fina blommiga tyger.
Även sambon tyckte dom var fina ........... : )
Så i påsk present fick jag 1 meter tyg av honom (Tack min underbara K)
I går fick jag två pelargoner till köksfönstret av honom :) (Tack K)


Har inte bestämt vad jag ska sy av det .............men det brukar ju lösa sig.

Det finns även randiga tyger som passar till dessa blommiga men dom hade inte hunnit packa upp dom ännu.
Får väl ta en sväng förbi Ohlssons nästa vecka oxå.

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Åhhhhhhhh vikket tyg o va tjusigt med det randiga till.Spännande att se vad du hittar på :)

2009-04-09 @ 16:27:38
Postat av: carina

åååhh ljuvligt tyg ,,(( nu vill jag till stan å ohlssons tyger hi hiii))

2009-04-10 @ 08:34:15
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: Maja.

jättefint tyg, skulle passa till en somrig kjol, fast det beror ju på vad för slags tyg det är:)

2009-04-10 @ 08:40:09
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0