KLÄDSÖMMNAD

Det är sällan som jag syr kläder, men när man väl sätter igång så är det ju så roligt.................

Det senaste i klädväg blev två par jeans till mina brorsbarn Anton och Nathalie. (Födelsedagspresenter)


Det blev i lite tuffare stil, hipp- hopp eller vad man ska kalla det.



Byxorna fick stora lappar i avvikande tyg samma tyg är använt som dekoration på fickor fram och bakfickor, dubbla stickningar i avvikande färg, resår i midja samt nertill i byxben som går att reglera.



Stora bakfickor med röda drakbroderier. en stor drake på ena benet och på det andra byxbenet är det fotspår av en drake.


Närbild på ficka



Detalj på Nathalies byxor, en liten silverbricka i form av en hand där det är graverat HAND MADE på.
(Anton fick en stjärna där det står MADE FOR YOU)
Nathalie fick blåa broderier och sömmar på sina byxor.


Närbild på ficka på Nathalies Jeans, Nathalie fick några Swarovski kristaller på sina byxor.

Träffade syskonbarnen igår hos min syster då det var kalas för deras son som fyllder 16 år (idag). Även Nathalie fyller år idag 8 år GRATTIS!
både Nathalie och anton fick sina jeans igår. Byxorna passade på perfekt.

Jag blev glad idag när jag träffade dom, båda hade sina hemmasydda jeans på sig, det är det bästa betyg en Faster kan få : )

Kommentarer
Postat av: Lenis

Vilka fina byxor! Förstår att de blev glada!

2008-09-28 @ 16:38:45
URL: http://lenis07blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Snygga byxor de fått!!! Kul att de passade!

2008-09-28 @ 18:59:55
Postat av: MissStorm

Snyggt! Och kul att direkt se att de uppskattades!

2008-09-29 @ 16:45:58
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0