Väggbonad

Av den provbit jag broderade på häromdagen så blev det en liten bonad på  29 x 47cm när den blev klar.
Hittade en passande knapp (hjärtat) där det står BEE HAPPY på, tyckte det passade så bra till de glada änglarna och det röda tyget .


Med knappen kunde jag dölja lite av det fel jag gjorde när jag passade ihop broderierna efter splittning.
Nu vet jag hur jag ska få det att stämma till nästa gång ................man lär av sina misstag : )

 Nu återstår en rundstav till upphängning och ev. en virad ståltråd..................

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Så fint det blev! Och knappen passar ju perfekt in!

2008-11-14 @ 21:09:41
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Christel

Men så fint du har fått till änglarna !Även kudde är jättefin .Hälsningar Christel

2008-11-18 @ 13:46:06
Postat av: Christel

Så fina änglarna blev och kudden är ju jättefin ! Häslningar Christel

2008-11-18 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0