Provsytt en bård med änglar

Eftersom broderiet var för stort för min broderiram fick jag hjälp av en "broderikompis"
att splitta broderiet (dela broderiet). Men jag fick inte till ihopsättningen riktigt som det var tänkt,
linjen som änglarna står på blev lite ojämn : (
Tycker dessa Änglar är hur söta som helst, skulle vara fint på jul-gardiner till köket. men då får jag vara mer noggrann med ihopsättningen av broderierna.

Klänningarna är applikation,  vingarna på de yttersta änglarna är lösa så det är lite 3D över det hela.
Av det här broderiet ska jag göra en liten bonad.

Änglarna är ca 14 cm höga

Kommentarer
Postat av: Karola

Dom var jätte söta.kram Karola

2008-11-11 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0