Nya skor..............

Ja, då blev det ett inlägg till, vi åker ju inte fören på söndag så det kanske blir fler inlägg : )


Var ut till skopunkten idag för att leta efter skor........hittade inga igår när jag var på stan.
Alltid samma problem när jag ska ha skor........ dom ska ju vara sköna, snygga  och gärna hålla säsongen ut m.m.

Men jag hittade bara ett par sköna, inte vidare snygga men, men hållbarheten kanske inte är den bästa heller för sulan är så tunn men alla skor verkar ha det nu............. tunna sulor,
färgen blev svart det hade jag inte tänkt, men som sagt ibland får man inte allt som man tänkt ut innan man åkte hemifrån................................storleken var inte heller den bästa skulle behöva ha halvnummer men det är ju inte det lättaste att få tag på så det fick bli ett par Hälgrepp oxå.

Nu var det mycket gnäll men ska sanningen fram så är det inte så ofta ........SOM JAG GNÄLLER ; )


399:-fattigare ...men ett par skor rikare




Lite "småfula" men ack så sköna
KRAM EVA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom var ju söta.Kram Karola

2008-05-15 @ 21:15:27
Postat av: MissStorm

Ja, jag kan inte heller hålla med om att de var småfula. Tycker som Karola att de snarare var söta..

Kram

2008-05-16 @ 12:09:41
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: snadi

Hej! De skorna du har på bilden är jätte fina och ser fint ut. Jag har svårt att hitta rätta skor och de tror jeg kan pasa mig. Kan du skriva till mig var har du köpt de.

Hej och tack på förhand.Senada

2010-01-27 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0