Borta bra men hemma bäst..............

Nu har vi kommit hem efter en veckas semester på Rhodos. En underbart skön vecka med mycket sol, bad & trevligt ressällskap. Men som sagt var skönt att komma hem .......................till sin egen säng, och ett glas med kall mjölk : )

Visar här några bilder från vår vecka på Rhodos.


Här bodde vi på Hotell Cactus, Rhodos nordligaste hotell.


Utsikten till vänster från vår balkong.


Utsikten rakt fram från balkongen.
 Aqvarium & Marin Museum


Utsikten till höger


Jag tror inte jag har sett så klart och turkost vatten förr.


Våra första dagar på Rhodos då var det bara knopp i Hibiskus buskarna
men sista dagarna stog dom i full blommning.


Hotellets pool använde vi endast ca 1 timme, 
jag och syrran hann avnjuta en god "Frappe" innan vi begav oss till stranden.


En gränd i Gammlastan


Hotellbaren
En och annan drink blev det oxå, denna heter Constantin och hade lite
smak av anannas, svalkande god.


Så här vackert var det på himlen när vi satt och väntade på busstransfer till flygplatsen på söndagkväll.

Ja, här var några bilder från vår vecka på Rhodos.
Stort tack till vårt resesällskap K & H
Samt min underbare sambo K  för denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig vecka.Man längtar tillbaks när man ser bilderna.Kram Karola

2008-05-27 @ 12:22:18
Postat av: Elisabeth

Åh, så avundsjuk jag blir... Vilka fina bilder du tagit!

Postat av: MissStorm

Låter som en härlig semester! Dina fina foton får mig att vilja resa utomlands NU!

2008-05-27 @ 14:02:22
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0