Stygnsättning och lek med bilder.........

det har jag roat mej med idag.

Först ritade och stygnsatte jag en "kunga krona"  eftersom jag inte har hittat något broderi på någon sådan fick jag väl göra en själv............................. Test sydde för att kolla om något behöver justeras  innan man gör det på den tänkta kuddöverdraget.

(Några justeringar ska göras)


Eventuellt ska jag brodera sambons och mina initialer under själva kronan

Sedan lekte jag med ett foto jag tog i fredags när jag var på en snabbvisit i Stugan med sambon.


Tänkte jag skulle hitta någon gammal ram att rama in det hela i..................

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Oj vad du hunnit med sedan senast jag besökte din blogg! Ska sätta mig och läsa igenom inläggen nu.



Kungakronan är riktigt snygg! Och perfekt på ett kuddöverdrag! Det skulle också vara fint med ett matchande kuddöverdrag med en drottning/prinsesskrona...

2008-07-21 @ 11:19:04
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Eva

Tusen tack för det tipset, Miss Storm! Det hade inte jag tänkt på : )

2008-07-21 @ 12:24:26
URL: http://minaquiltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0