Hoppas sommaren blir lång.....................

för nu har jag sytt sommargardiner till köket.

Sydde en duk /löpare med jordgubbsbroderier och tyckte inte duken passade till de blårutiga gardinerna jag hade uppe.
Så det blev till att sy ett par nya gardiner.............................


Gardinkappan fick några broderier med jordgubbar samt en bård med smultrontyg.
Cafègardinerna med omtag är sydda av ett tyg med jordgubbar samt förlängda med
samma tyg som gardinkappan är sytt i.
(Eftersom jag köpte förlite tyg av jordgubbstyget fick det bli denna lösning.



Här är en bild på duken som jag sydde för ett tag sedan...........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev jätte fint det där.Kram Karola

2008-07-03 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0