En gammal pärm fick ny klädsel............

Samlar alla mina broderimönster i pärmar, en av pärmarna var gammal och sliten. Så jag sydde ett tygfodral till den med ett broderi från Embroidery Library.

image640

Får nog sy ett  fodral till den andra pärmen som jag har.


image641

Samlar all information om ett mönster i en plastficka. det gör det så mycket lättare när man ska brodera sedan.
Informationen jag har om mönstren är tex. varifrån mönstret kommer, antal stygn , storlek , ramstorlek samt bilden på broderiet sen har jag ett papper med information om färger/trådbyten. samt det sista pappret är storleken på broderiet......................men det går ju åt lite plastfickor, papper, och bläck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0