Broderat idag............

Sambon kom hem med 4 st T-shirts.  Välj två som du kan brodera något kul på , sa han.

På den ena broderade jag ett broderi från "Lorali Design "  (Busy Ladies Fabric Hugger )
broderiet har måttet  11 x 17 cm

Broderat på svart T -shirt, broderiet tog 119 minuter att sy.

image649


Tidigare på dagen sydde jag en annan av Loralies broderier.
det ska bli en handuksturban,

image650

mellanlägget är ej avlägsnat ännu, sticker fram lite runt huvudet på damen.
skall även brodera ett namn på handduken men det får bli i morgon.

TACK FÖR ATT DU TITTAR IN I MIN BLOGG
P.S du vet väl om att du kan lämna en kommentar till mina inlägg !
Under alla inlägg står det kommentarer, klicka på den så kommer du vidare.........  du behöver inte ha någon e-post adress (för att din kommentar ska regestreras så måste du skriva in den bokstavskod som du får fram när du skrivit din kommentar klicka på OK så registreras det du skrivit) du får vara anonym om du vill,  det är alltid kul att läsa Ris eller Ros. på så sätt vet jag att du varit in och kikat på min Blogg.
/Eva

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för att du skriver en kommentar /Eva

2008-01-16 @ 22:11:21
Postat av: Anonym

tjusiga damer du har broderat.kram karola

2008-01-17 @ 16:32:59
Postat av: Siw

Tack för sist och god fortsättning på det nya året.
Oj vad mycket fina saker du gör, hälsa brorsan.

Mvh Siw

2008-01-18 @ 11:53:44
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/13105291
Postat av: Eva

Tack för era inlägg i min blogg syster Karola och svägerskan Siw, brorsan hälsar ;)

2008-01-18 @ 12:32:31
Postat av: Brith

Ser ut som du har "dreisen" på å brodere på t.shirts. Veldig bra. Ble nyskjerrig på om du ville fortelle meg hva og hvordan du får det til uten at det snurper seg. Har designer 1 og spurt mange steder,men resultatet blir ikke bra.Vennlig hilsen Brith

2011-09-11 @ 16:11:47
Postat av: Eva

Hej Brith!

Har svarat dig via mail angående brodera på t-shirts.

2011-09-14 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0