Nostalgi och shopping...............

Nu fungerade det att lägga in bilder från kameran igen : )

Jag och sambon var i Stockholm förra veckan  (varmt var det )
Måndag - tisdag tog vi Birka Princess över till Åland.

På Onsdagen träffade vi min äldsta syster med man och dotter och gick på Skansen.


Lite kort blev det taget ............... Men det blev iallafall två kort tagna och
det var på ett klädstreck .............Håll med om att det är en vacker syn!  :  )



Gått lite i affärer
Mattsons Band på Kungsgatan är ett måste när jag är i Stockholm...............


Hittade 4 st blanka guld-knappar och guldband till en systersons dräkt (Manga/Anime) jag ska sy till honom .

Köpte även några söta knappar till mej själv oxå................

2st , 18 kronor st ......... det är dyrt med knappar.  Dessa är 2 cm.


Panduro  hör ju oxå till de affärer jag vill göra ett besök på när jag är i Stockholm


På Panduro hittade jag denna söta plåtask. 15,5 x 16 cm.
Kommer från Tilda serien.................. Den blir fin i mitt Syrum.

Köpte även några meter tyllband i vitt , det brukar alltid gå åt.

Vi var  på många Restauranger och åt gott.........(Mycket vatten i värmen blev det oxå).
Bla, Patrick på Götgatan. Pytterian på Kungshallen, Sallys i Gamla stan mfl.

Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Vilka vackra foton på tvätten........



Ha´det så gott!

MiaMaria

Postat av: MissStorm

Verkligen en söt ask! Jag kan inte heller gå förbi Panduro utan att svänga in...

2008-08-21 @ 22:40:26
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0