Ordning och reda i mitt kaos.......

En bild (eller fler) säger allt.

image467

bakom strykbrädan är det en soffa den har jag inte sett på månader, av alla pågående projekt  som samlas på hög ........ men det ska bli klart någon gång i framtiden.


image468

Golvet är bra att ta till när utrymmet på bord och strykbräda inte räcker till.
Jultyger som jag använder mig av just nu.


image469

på mitt nymålade skåp är det en massa färdiga saker som jag ska sälja på en marknad jag ska vara med på i november, det är julbonader, necessärer &  brödkorgar

MEN KONSTIGT NOG, DET SOM  I ANDRAS ÖGON VERKAR VARA KAOS  SÅ VET JAG VAR JAG HAR MINA SAKER
MEN IBLAND GÖR JAG EN DJUPDYKNING I MITT "KAOS" OCH STÄDAR IHOP ............DET ÄR DÅ FINT I CA 1 DAG IBLAND INTE ENS DET : )

Kaos är bara ett tecken på KREAKTIVITET eller vad tycker ni????

Just nu broderas en "Redwork Tomte"som skall bli en Julkortsgömma mönster till den var i senaste FAt Quarter,
men det var ett handbroderad motiv på den. Men jag använder naturligtvis min Brodermaskin så jag har valt ett annat broderi ( Embroidery Library)

image470

image471

detta är min symaskinshörna där samsas en Janome MC350 E, Janome MC 4000 & en Huskylock  overlockmaskin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så glad när jag hittar likasinnade som du. Ett kreativt samtidigt ordningsamt kaos. /Anette

2008-01-17 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0